fredag 13 november 2009

En dag full av treats

Eftersom det är lätt att känna sig... inte så snygg så här post-graviditet så provar jag en ny grej: volang.
"Välkommen till mer volang i vardagen", sa expediten när jag införskaffade den här kreationen:

Det funkar ganska bra.
Dessutom var jag hos frisören idag så kronan sitter på verket.
Plus att min mamma hade spanat in en vinterjacka som hon tyckte att jag skulle ha och som jag fick i för tidig födelsedagspresent/julklapp. Det är en jättefin fodrad parka som hon hade haft någon slags vision om att jag skulle ha när jag "går här på vägarna" (alltså: rundan, väg#1, väg#2 och världen nedanför backen). Imorgon ska jag provköra den.
Inte nog med allt detta. Vi fikade hos pappa och fick bulle, glass och praliner.
Och man är väl inte den som är den.

4 kommentarer:

Anna sa...

Volanger är skitbra! Man känner sig alltid fin i volanger.

Sofia sa...

Ja, jag börjar förstå det! Vad lätt det blev! Och roligt när jeans-ångesten försvann :)

LillaGrå sa...

Vilka vackra volanger! Och i vacker färg! Köpta var då?
*villhavillhavillha*

Sofia sa...

Visst är dem! Fyndade på Vila! *springspring*