lördag 12 mars 2016

Äntligen hemma.

Har varit på klassresa till Linköpings universitet (som vi tillhör) med skolan. Det är verkligen inte min bästa gren. Vara låst vid en gemensam buss, inte kunna åka hem, bo på vandrarhem, bajsa på främmande toa, sova med folk jag inte känner jättejättebra, äta medvurst från frukostbuffé. Såna grejer. Plus började bra när jag aldrig packade dator eller bok eftersom jag skulle ha telefonen men var så stressad på morgonen att jag åkte hemifrån utan den också som en jävla rookie och bröt ihop i bilen. Kom hem igår kväll och började städa helt maniskt i en timme varpå det brann till i hjärnan och jag var skitsur i ytterligare en timme innan jag kunde lugna mig, landa och processa att det var slut på det hela.

Idag åkte jag till mitt go to place Ikea och låtsades som att det var helt okej att vi tänkte äta lunch där kl 12.30 en lördag tillsammans med storstockholms övriga befolkning. Vilket det ju var, iallafall i jämförelse med aktiviteterna listade här ovan. Hur som helst, leva life och sådär.

Inga kommentarer: